Porządeczek musi być!

20:58

Hej! 
Ostatnio postanowiłam przejrzeć ubrania moich lalek i pozbyć się tego w czym nie chodzą. Oczywiście znalazły się same ubrania dla Pullip, niestety Miyo ma zbyt ubogą garderobę xD
Chętnie oddam je serio niedrogo, bo niektóre są niedokończone (nie mają przyszytych zatrzasków, niestety przez całe wakacje pasmanteria jest zamknięta i nie mam gdzie kupić :| ), a niektóre są trochę za duże na obitsu 27 cm. A inne, o tak po prostu, bo chcę, żeby trafiły do kogoś innego a nie kurzyły się w kartonie c:

Mam też do sprzedania dość małe mebelki, więc jakby ktoś chciał urządzić mini kuchnię, to zapraszam ;) 




(Czerwona bluza ma działającą kieszeń) 

(Te spodnie też mają prawdziwe kieszenie) 



( Nie ma zatrzasków z tyłu) 

Dość mała na łebek Dala czy Pullipa. 

Tą sukienkę w sumie uszyłam na próbę, ale stwierdziłam, że do Naomi mi kompletnie nie pasuje xD




(Ta jest lekko duża na Dala, ale jak się pod spód włoży koszulkę to będzie dobra) 



---

A tu jakby ktoś miał inną lalkę, której ciałko jest większe od tych pullipowych. 
Oczywiście spodnie, spódniczka i sukienka nie mają zatrzasków. 
Mam nadzieję, że na zdjęciach widać ile mniej więcej większe są od obitsu 27 cm, ale w razie czego mogę podać wymiary tego i owego. 









Wszystko uzgodnić można tutaj:
weranika19@gmail.com


0 komentarze

Subscribe