Nowe ubranka & ostatnie wakacyjne promyki

19:06

Hej, hej! Wakacje dobiegły końca, podczas których większość czasu się leniłam.
Niedługo przeprowadzam się do miasta, gdzie będę studiować. Naprawdę fajny kierunek i mam nadzieję, że będę cały czas tak do niego pozytywnie nastawiona. Uznałam też, że to dobry czas na przejrzenie wszystkich swoich rzeczy w pokoju i przesortowania je na te potrzebne i nie. Na pierwszy ogień poszły ubranka moich lalek, których miałam całkiem sporo, bo nie przeglądałam ich chyba od kilku lat.
Pozbyłam się z ich garderoby prawie setki ubrań. Połowę wyrzuciłam (były to ubranka szyte już lata temu, które nie zachwycały poziomem umiejętności szycia. Niektóre z nich uszyłam jeszcze raz i szczerze, poprawa moich umiejętności jest naprawdę spora.) a drugą połowę przeznaczyłam na sprzedaż, ponieważ są ładne, w dobrym stanie, tylko moje lalki ich nie nosiły. (chamska, mała reklama) No i obie panny obłowiły się też w nowe ubranka, których przez ten cały okres wakacyjny uszyłam naprawdę sporo. Nie wiem czy kiedykolwiek uszyłam więcej :D

W sumie to tylko część tych co uszyłam w ostatnim czasie. Dopiero później zorientowałam się, że nie dałam reszty xD brakuje jednej sukienki i kilku bluzeczek.


Uszyłam jeszcze raz tą samą bluzkę, mimo że tamta nie była zła to jednak nie potrafiłam obszywać wokoło szyi i wyglądało to nie tak jak chciałam. Ale teraz potrafię to zrobić. No i w końcu nauczyłam się szyć spodnie z czego jestem mega dumna. Naprawdę, dla mnie to było spore wyzwanie xD 

Przed
Po

Przy okazji zrobiłam też panienką kilka zdjęć, bo biedne cały czas leżały gołe, żebym mogła na bieżąco przymierzać szyte ubranka :c 




Miyo w dwóch kiteczkach wygląda mega uroczo ;w; W ogóle na tych zdjęciach i przy Naomi wygląda jak mała dziewczynka.

Miyo: Pomóż mi zejść!




Do kolejnego postu!~



0 komentarze

Subscribe