Ktoś tu dziś...

13:42

Jest ze mną rok! :D 
Dokładnie rok temu do mojego domu zawitała pullip Romantic Alice. Na początku miała na imię Rose Elena, ale nie podobało mi się i zamieniła się na Naomi Rose.
Sama się dziwię, że wytrzymałam z nią rok i nie znudziła mi się jeszcze a w moim wypadku wszystko szybko mnie nudzi. Przez długi czas nie mogłam się jakoś z nią dogadać, na szczęście w tym tygodniu udało się.

Przez rok dostała obitsu i wiga a na prawej stronie policzka przykleiłam jej serduszko. Zauważyłam, że jej charakter strasznie się zmienił po zmianie wigu. Z słodkiej niewinnej dziewczynki zamieniła się w dojrzalszą.
Również dziś świętuję rok bloga. Niby już wcześniej go prowadziłam, ale to był istny fail start.
Jak widzicie odwiedziliście mnie ponad 13 tysięcy razy! :D I zaobserwowało 80 osób. 
Nauczyłam się również lepiej szyć i robić zdjęcia niż na początku, ale perfekcyjnie to jeszcze nie jest.     
Dwa zdjęcia do porównania:

   

Jak na razie nie planuję zakupu kolejnej lalki. Naomi na razie jest moim jedynym oczkiem w głowie i wolałam, aby tak zostało.


2 komentarze

  1. Gratki !
    Bardzo marzy mi się Romantic Alice :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego Naomi! ^-^
    Gratuluję, życzę Ci pomyślności w prowadzeniu bloga i czerpania z tego jak najwięcej przyjemności ;)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe