Fairy Princess ✩

20:49

Już prawie miesiąc mnie tu nie było. Chyba nigdy nie będę pisać regularnie. 
Jakiś czas nie miałam dostępu do mojego laptopa, ale się nie leniłam. Naomi dostała nową sukienkę i trzy bluzki. 
Jakiś czas przed tym jak zepsuł się kabel od laptopa byłam z Naomi na spacerze. Strasznie uwielbiam jej stockową sukienkę :D






Jakoś ostatnio przestałam bać się ludzi, że patrzą jak robię zdjęcia lub po prostu, że biegam po okolicy z lalką. Choć czasami z przyzwyczajenia szybko chowam ją do torby. 

Do kolejnej notki (pewnie znów za kilka tygodni, ale postaram się szybciej)


4 komentarze

  1. Fajne fotki ^^
    Niiko, poobserwujesz mój blog ? ;)
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznotka. ;3
    Piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna lalka c: Ja wciąż mam problemy z wyciągnięciem mojej Dal przy ludziach :(

    OdpowiedzUsuń

Subscribe