Like a twins

14:06

W końcu udało mi się skończyć robić te zdjęcia. Uszyłam im nawet specjalnie takie same tuniki. Podchodziłam do fotografowania ich z trzy razy. Mogłam od razu wszystko zrobić, ale takie są efekty wychodzenia na dwór będąc prawie chorym i potem wylądowałam w domu na tydzień :p
~~~
Tak też przy okazji. Zablokowałam możliwość dodawania anonimowych komentarzy. Nie chciałam tego robić, ale jak widać nie wszystkim podoba się to co robię.
~~~
Tak więc... Pierwsze wspólne zdjęcia Naomi i Miyo ♥














Do kolejnego postu! ^^

8 komentarze

  1. Śliczne te zdjęcia, a te z niebieskimi kwiatuszkami po prostu mnie urzekły ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Naomi i Miyo uroczo wyglądają razem ;3 Pierwsze zdjęcie jest genialne, ogromnie mi się podoba ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne... najbardziej lubię te z niebieskimi kwiatami

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tu ślicznie *w*! Drugie zdjęcie jest tak urocze, że prawie się rozpłynęłam♥
    Dziewczyny tworzą fantastyczny duet :D Ogółem cała sesja ma taki magiczny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie razem wyglądają Twoje panny ^^ Też ostatnimi czasy ciągle choruję, wiem co czujesz współczuję
    Od dzisiaj będę tu zaglądać *^*

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie tego mi brakowało. :D Ślicznie razem wyglądają, a jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie to ukuła mnie zazdrość pt. "dlaczego też na coś takiego nie wpadłam?" :P
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie urocze zdjęcia! Dziewczyny wyglądają obłędnie, a drugie zdjęcie na którym mają wpięte kwiatki - wspaniałe <3

    Też tak czasem mam ze zdjęciami, że muszę wiele prób odbyć, aby wyszły perfekcyjnie. Jak to mówią - do trzech razy sztuka :D

    OdpowiedzUsuń

Subscribe