Wakacje, wakacje i po wakacjach

13:05

Hej! 
Wiem, że już połowa września a ja dopiero przybywam z wakacyjnymi zdjęciami. Cóż, nie miałam kiedy ich przerobić a jako, że i mnie dopadła choroba to znalazłam chwilę czasu xD
Otóż znowu zawitałam w to samo miejsce w Anglii, o którym pisałam cztery lata temu tutaj. Tym razem znowu byłam na jedynie parę dni, ale udało mi się zrobić trochę zdjęć. Choć moich lalek mam zaledwie parę i to głównie z samego balkonu. Głównie spędziłam czas na zwiedzaniu i spotykaniu z ludźmi.



















Ta tabliczka z jednego z lokalów mnie zauroczyła xD 


Po za tym zaczął się już rok szkolny, ostatni dla mnie z resztą, dlatego też pewnie znowu mnie tu nie będzie. 
Także, do kiedyś tam ;-;






2 komentarze

  1. O jejku Anglia!
    Robisz tak przecudowne zdjęcia, że aż dech zapiera!
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne zdjęcia, miód na oczy *-*
    I lalki też śliczne, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń

Subscribe