Miyo in flowers

17:18

Wakacje dla mnie już się zaczęły. Teraz przede mną jedne z najdłuższych wakacji. 
 Korzystając z ładnej pogody porobiłam Miyo zdjęcia w tym co najbardziej lubię, w kwiatach. W końcu doczekała się nieco uwagi. Sukienka jest jeszcze do poprawy, źle przyszyłam kołnierzyk ;-;
Zabrałam się także za szycie, ale póki co z marnym skutkiem.












Moja kocia rodzinka się powiększyła o czwartego kota - Flokiego. Przypałętał się w czasie najgorszych mrozów i już został. Skoro trzy koty się najedzą to i czwarty da radę :D A naprawdę jest cudownym kociakiem, pełnym energii i wyjątkowo mądrym ;) 


Do następnego postu! 

1 komentarze

  1. Sliczne zdjecia,podoba mi sie ich klimat. Mi za tydzien zaczynaja sie wakacje i mam nadzieje ze wtedy bede miala duzo czasu na lalki <3

    OdpowiedzUsuń

Subscribe