Dzień Ziemi.

12:43

Tak więc jutro jest Dzień Ziemi. Ja dodaję już dziś bo jutro pewnie nie będę mieć czasu. Wczoraj robiłam zdjęcia ja bym przeczuwała że dziś ma być brzydko i jest! -.-
Tylko jestem ciekawa jaką minę mieli panowie którzy jechali samochodem koło pól. (co zdziwiłam się bo nigdy nic tam nie jeździ!)
N: Zobacz jak ludzie dbają o nasze środowisko! To karygodne!
 Niedługo święto Ziemi a śmieci przybywa niż ubywa! 
J: Ale ty możesz też coś dla niej zrobić! Posprzątać, posadzić roślinki, drzewa...


N: To ja posadzę tu trochę trawy!


J: Oj Naomiś, Naomiś...

N: Co ja źle robię?
J: To jest...


pole! Tu będą roślinki za parę tygodni! 

J: Po za tym zobacz na swoje podkolanówki!

N: O jejku!

A to co udało mi się zrobić przez spacerek zdjęcia. 


Śmieci i tylko śmieci! A parę metrów dalej jest wysypisko śmieci! 

A to co my robimy dla Ziemi (nawet Naomi) 


To po to aby chronić to co kochamy! 


Tak więc życzę udanego Dnia Ziemi bo nie wiem czy sama pójdę posprzątać choć w ogródku. (w bloku to ciężko utrzymać porządek a ogródek mamy pod samym oknem.) Bo chyba wszelkie choroby mnie kochają >.<

3 komentarze

  1. Jestem z Was dumna dziewczyny :) Zdrówka życzę :) U mnie dziś rodzice pod domem sadzą kwiaty i drzewka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pullipowe sprzątanie świata? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a dzień ziemi nie jest 28kwietnia ,o ile mi wiadomo.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe